fredag 13. november 2009

Hoooowdy Ho! Litt drittprat...

Bukras, det er et ord jeg ikke helt forsto første gang Lina det. Lina er svensk, og kjæresten til Kristian Svensson som spiller her sammen med min Kristian. Men det betyr rett og slett at du må akutt på do(det raste simpelthen sammen), og det er ikke småsaker vi snakker om her. Det er ikke spesielt pent å si(iallefall ikke på svensk ble jeg fortalt), men det er iallefall ærlig. Og jeg liker ærlighet! Så neste gang man må på"dass å drite", så kan man heller si det rett ut: "Jeg har bukras" Jeg syns nemlig det hørtes ganske pent ut.
Selv om det er noe dritt... *humrehumre*


Drittklem fra Madde!




2 kommentarer:

  1. Jag äääälskar bajshumor!

    Tömma ryggen är också ett sätt att säga att man ska göra nr 2... Fast det kanske ni säger i Norge också?!

    SvarSlett
  2. Ja, vi sier også å tømme ryggen i Norge. Klippe en kabel... Ta en diskusjon på det ovale kontoret... Jeg skal forsøke å komme med mer, men i mellomtiden kan du ta en titt på mitt nye innlegg; "15 kategorier for bæsj", meget spennende :-0

    SvarSlett