tirsdag 15. desember 2009

Det snør, det snør...

...tiddelibom!!!Vito drukner omtrent i snøen,men elsker det!Og jeg ikke minst!Tror vi kan kan være enige om at snø er bedre enn regn.Regn blir man deppa av,mens snø-det gir lys og lyst til lek!Tror jeg skal ta med en snøball inn og putte den i buksa til Kristian,tipper han tenker det samme som meg da...
Verden blir iallefall ren og hvit,for en stakket stund.Får meg et øyeblikk til å glemme at jeg fryser.Og knasingen under skoene får meg til å tenke på hvor mye jeg gleder meg til jul!!!
Sent from my BlackBerry® wireless device

1 kommentar:

  1. Ja,det er såååå herlig når snøen kommer:) Da kommer julestemningen, og alle blir så glade...
    Hohohoho.....
    Lykke til med begravelsen i helgen...
    Så gleder jeg meg til vi ses en gang:)

    God jul til deg og din skjønne family:)

    LoveLove

    SvarSlett