fredag 11. desember 2009

Long time ago

Fant noen bilder fra den sommeren vi traff hverandre i 2003! Snakk om å se annerledes ut! Det var tiden Kristian hadde verdens rareste mohawk og jeg digget hoolahoop-øreringer Også matchende motorsykkeljakker selvfølgelig. Disse bildene er fra andre gang jeg var i Leon, hvor vi ble kjærster(jeg ble jo spurt, iallefall nesten.Hihihi) For en tid! Mye har forandret seg siden vi lå i parken hele dagen og klina! Når begge unga skriker, og jeg er i ferd med å rive ut håret, kan jeg godt finne på å tenke tilbake dit. Nei, seriøst det har jeg ikke tid til, så det var jug! Det er en tid for alt! Takk og pris for at vi fortsatt er de samme menneskene, Kristian og Madeleine. Bare litt eldre og kanskje litt visere. Men bare kanskje...



3 kommentarer:

  1. Så koselige bilder:-) Dere kler hverandre så godt:)
    Kommer aldri til å glemme hvor forelsket du var altså... Hihi...
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Havde slet ikke set din blog. Cool. I love it, nu har du fået en fan mere :D
    Og hvor ser i bare cute ud. Elsker sådan noget billeder. Glædelig jul til jer alle sammen. Fra både Jonas og mig <3

    Jule kys Brinette.

    SvarSlett