mandag 21. desember 2009

Sko...og sånt...



Nå har jeg så lite å finne på at jeg har begynt å ta random bilder av ting, men det skal sies at skoene mine jo egentlig fortjener litt ære! Så her er dagens fire utvalgte par(Si ´allo´allo fra venstre til Miu Miu, D´Squared, Stella McCartney og Gucci) RESPECT!



















Ellers trenger jeg litt hjelp... Jeg har nemlig heng opp min nye lampe, og uttaket til ledningen er et stykke unna. Først syns jeg det var litt kult at ledningen bare hang litt sånn tilfeldig ned, men nå lurer jeg på om jeg skal gjemme den, isåfall med HVA? Hmmmm. Tough one.



























Og så til slutt vil jeg si takk til Mytheresa.com for at de var så snille å gi meg en julepresang ved siden av min nye Proenza kåpe. Den hadde visst kostet 59 euro. Lenge leve julens gavmildhet!! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar