onsdag 2. desember 2009

Uken som gikk...

Vi har vært på en snarvisitt til Norge fra torsdag til søndag forrige uke. Med hele sisrkuset! Det er alltid like morsomt å forestille seg hva andre tenker når de ser vi kommer heseblesende inn på flyet, akkurat i det de er i ferd med å stenge gaten(til tross for at vi har som regel vært tidlig ute, og allerede vært ved gaten i ti minutter før boardingen i det hele tatt startet!) Det er bar alltid et dilemma hvorvidt jeg eller Kristian skal bære Noah, Noah OG Vida, Noah og trillekofferten og posen med de hundre og tunge bladene, Vida, samme posen, vesken min, posen med videospilleren, jakkene, Tax Free posen.... Kjenner jeg blir svett bare av å tenke på det igjen!


Men uansett, en snarvisitt til Norge for å gå på"julebord" på torsdagen. Vi koste oss med deilig mat på Dinner og fine folk, og en god del Champagne! Og litt senere på kvelden endte vi opp på Barbeint. Der hadde jeg aldri vært før. Og der kommer jeg nok heller aldri til å dra tilbake. Mulig det var en helt spesiell kveld der, men jeg har aldri vært på et så harry og rølpete sted!! Drita fulle fjortiser og "dødskule"gutter i dress og slips sto på bordene og oppi sofaene og det spruta glass og alkohol... Blæ!! Kan IKKE anbefales! Og JEG er ikke spesielt prippen av meg!








På lørdagen fikk vi farmor og tante til å passe begge barn så vi fikk oss en tur ut med deilig middag på №15 og disko på La Belle Sole med diverse folk. №15 var interessant, maten var kjempegod og de som driver stedet nå er superflinke. Men vi opplevde et par"artige"saker. Først og fremst hvordan noen damer kan finne på å oppføre seg rundt Kristian noen ganger, jeg blir satt ut, men ikke i forhold til hva Kristian blir! Da vi skal gå ut for at jeg skal ta en sigg sitter der allerede to mer eller mindre gjenkjennelige"bytryner" og klarer å bryte ut høyt til Kristian -"DU ER DIGG DU!!" etterfulgt av høylytt fnising. Da vi går inn blir de stående å ni-glo fra ca to meters avtand å blunke og fnise febrilsk!! Hvorpå Kristian sende et ganske snerpete smil og de to krymper seg sammen og setter seg bak oss og fortsetter med fnisingen! Jeg ble så flau! Dette har jeg jo blitt ganske vant til, men jeg blir fortsatt like overrasket hver gang over hvor harry folk kan være! Glad jeg ikke er sjalu...


Vi dro videre til La Belle Sole, og flaue blir vi igjen, da vi ender opp med å forvise noen bort fra et bord som var reservert... Vi blir stående litt i bakgrunnen til vi endelig tør å gå bort, ala; -"Later som vi akkurat har sett noen vi kjenner og slenger oss ned ved bordet dems!" Hadde en strålende aften, vi koste oss masse og gledet oss like mye til å sove leeeeeeeenge dagen etter.
Vi våknet klokken halv ti, og fikk ikke sove mer...
Og så var den helgen forbi


Klem M

1 kommentar:

  1. Hahahahaha.... Jeg dæver;)
    Skjønner at dere begge syns det kan være "kleint" altså...
    Men du vet, nordmenn er rimelig rare når de ser et kjent ansikt, og de mister alt de har av hemninger desverre....
    Skulle gjerne vært med og sett på:)
    Hihihihihi......

    SvarSlett