søndag 10. januar 2010

Ja, da var oppkjøringen snart ferdig og jeg har fått min kjære hjem fra idag til onsdag. Så går turen til Norge for å trene og så en siste treningskamp mot Sverige i Oslo Spektrum før det er bankett og vinking farvel og lykke til og tårer og snørr... 


Idag var det kamp mot Slovenia her i Aalborg, og de slo dem til slutt 37-30. Var på kamp med våres gode venner Martin og Chalotte og så var Vida med. Hun koste seg gløgg da hun fikk både popcorn og slush is! Da er det lett å sitte å følge med.
Harald Bredeli kom bortom før kampen startet og sa;"Ikveld kommer Kristian til å være god, jeg har den følelsen"og det hadde han rett i. Så da passet det fint etterpå da han gliste og sa"Du må gjerne kalle meg en ekspert"! Haha!
Det kommer et innslag fra kampen på TV2 i kveldssporten, Kristian var sinnsykt god*stolt*


Det er forresten litt funny å komme til Norge og Danmark for å se kamp, hvis man er vant med å se kamper i Spania. Der hyler de og skriker non stop, buer og står i stolene, banner og sverter og lever seg så sykt inn i laget sitt. Alt fra gamle bestemor på 102 til småunger på tre står å roper styggsaker! Det var kult det og jeg kan si jeg fort ble en ivrig håndballfan da vi bodde i Leon. 
Så kommer man til Norge... Da kan man høre en nål falle i gulvet. At dommer´n fiser. Slafsing av vafler og pølse i lompe. Eller rasling av kubjeller. Og når det virkelig går godt, som feks at Norge har scoret et mål hører man JAAA! Eller HURRAAA! Eller klapp-klapp-klappklapp-klapp, Heeeeia Norge! Jeg vet ikke engang hva som skal til for at noen begynner å bue på motstanderen, tror det anses som litt"ufint, ergo best å la være! Å så kjedelig da!! 


Nå hører jeg at barna har sovnet, nesten, så da roper boblebadet! Skal bli godt med en kald øl og aromaterapi!
God natt og jeg ønsker alle en fortsatt deilig søndags kveld og en fantastisk uke!


Klem M





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar