tirsdag 19. januar 2010

Norge-Kroatia
















Ja, hva skal man si? Jeg holdt på å drite i buksa gjennom hele kampen!! Det var pokker så synd... Men hvis jeg kan si, som ikke kan stort, at dette var bra nok mot en av verdens beste, så mistet ikke jeg motet iallefall!
Det var synd for Kristian idag, uflaks... Men jeg fikk mest lyst til å storme banen og gi Steinar en kjempe klem, for en mann!! Neste kamp går de for seier, og da tror jeg de kommer helt i mål.- Heiaheia!!

Jeg har forøvrig hatt en grusom dag med tannpine. Var hos tannlegen og fikk beskjed om at tanna måtte rotfylles, men at den holdt ut til det siste- nervene nekter å gi slitt og jeg får maks av det man kan få av bedøvelse. Når jeg gikk fra tannlegen kunne jeg så vidt blunke, jeg var bedøvd hele veien opp til brynet. Skvatt så hardt alikevell i stolen at børster og borr føyk veggimellom! Jaja, sa tannlegen, vi sees om 14 dager og her har du smertestillende! AU!

Har vært hjemme i Norge i noen dager, fikk besøkt min gamle bestefar og Noah og Vida fikk sett oldefar, samtidig som jeg og kusinen min Janniche fikk gått på graven til vår mormor/farmor og satt noen lys og sagt noen fine ting. Lørdagen var jeg og sa farvel på Grand Hotell med bankett og et forferdet minutt på tv2!! Blir like satt ut hver gang, holdte på å sette maten i halsen. Men det var godt med en kveld sammen før disse fjorten dagene vekk fra hverandre. Må si, som jeg noenlunde klarte å formidle, at det er litt godt med litt tid fra hverandre, men akkurat ikveld skulle jeg ønske jeg kunne gi en stor klem... Sender en herfra til min kjære*smassssk* Savner deg gutten min...

På fredag kommer Ina og Mariann! Ojojojoj, det gleder jeg meg til!

Nå, The Bachelor og noen flere minutter bak puta!

Klem M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar