fredag 19. mars 2010

Here comes spring

Kom på at klokken skal stilles frem neste lørdag(eller er det tilbake???), og ble grepet av den der gode, glade følelsen som gjør at jeg får lyst til å bare klemme noen noen! Så når jeg satte meg inn i bilen på vei hjem, så måtte jeg skrike vårhylet ala Ronja Røverdatter. Kunne ikke gjort det utenfor føler jeg, så hadde jeg vel fått noen blikk... Ikke det at jeg ikke får det fra før av altså, jeg er tross alt kjent for å ha en hestelatter! Men et hyl helt ut av det blå hadde nok blitt i overkant.
Men iallefall, straks er våren her, vi må gjøre oss klare! Snart ser vi bare smil, bar hud, sandaler, latter, småblomster i grøftekantene, glede, grill-os, gåseknopper... Pass deg så ikke vinterkroppen får sjokk!
 *smil* ☺




1 kommentar:

  1. Hei Madeleine.

    Det er så deilig med vårtegn. I dag har jeg måkt frem trampolina, og plattingen utenfor huset er også rensket for snø.
    Et lite tips til om klokka skal stilles frem eller tilbake kommer her! Tenk på at nå skal hagemøblene frem, dermed skal klokka stilles frem, og neste gang klokka skal stilles, så skal hagemøblene tilbake:-) Lærte dette av en dansk sjef jeg ahdde for noen år siden, og det sitter.
    Riktig god helg til dere, og nyt vårtegnene.
    PS: synes jeg høre deg skrike som Ronja helt til Vestby....

    Klem Yvonne

    SvarSlett