tirsdag 9. mars 2010

Hest er best!

Jeg har fått hest"på fór"som det en gang het Jeg skal dele Victor, en 8 år gammel Palomino vallak, sammen med en jente som heter Michelle!! Yay! Og i april skal jeg begynne på sprangkurs med han, han har kanskje gått over én bom før i hele sitt liv så det skal bli moro.
Kristian var litt bekymret først, han trodde vel jeg skulle bli borte helt. Han har jo blitt en så god husfar atte Idag holdt han på å ikke rekke flyet til København fordi han vasket kjøkkenet! Haha! Snakkas!

4 kommentarer:

  1. Høres ut som om du har full kontroll på "mannen"! Skulle bare mangle nå som du jobber dobbelt i tillegg til 2 små barn :-)

    SvarSlett
  2. Hei Madeleine! Festlig å komme over deg på en blogg, maaange år siden jeg har sett deg! Men jeg har gode minner fra du red på Connie sine hester og jeg red på Bassa sine - ut på tur aldri sur!! ;) er noen år siden jeg har sittet på en hesterygg nå, men tanken er ofte der! Håper alt er bra med deg, du ser like bra ut nå som du var den gang vi var 16 :)
    Klem fra linn :)

    SvarSlett
  3. Hei Linn!
    Jeg må skylde på alzheimer light og at vi det er en del år siden, men det står altså helt stille for meg... :( Hvem var Bassas hester igjen? Sorry, er så kjipt å ikke huske!

    SvarSlett
  4. Til anonym!
    Jeg jobber heldigvis ikke dobbelt, helt vanlig 8-16 :) Kristian er så flink, skikkelig husfar er han!

    SvarSlett