torsdag 25. mars 2010

Hva i alle dager??




...er det som har lurt seg inn i skohylla da??? Herregud, høy puls De kom mens jeg satt med en kunde på telefonen, så jeg holdt på å sette en Weber-grill i halsen. Jeg tror morgendagen blir en fin dag å ta de med på en "stroll"!
Ble sittende med en kollega idag å snakke om sko- og shopping galskap, og ikke mist hvilke bivirkninger det har på kroppen. Og alle de forskjellige triksene vi har for å lure kjærster og samboere.
Feks. Hvis du har kjøpt en ny topp og kjærsten din ser litt mystisk på deg, så svarer du totalt nonchalant"Herregud, den kjøpte jeg for maaaange måneder siden!"
Eller når man har shoppet ett eller annet og man vet at man nok burde ha avtstått og man har bittelitt(bare bittpittelitt)dårlig samvittighet, så man gjemmer det i en uke eller to i skapet til man enten har glemt skammen eller man på ny kan dra en unnskyldning ala"Denne har du da sett mange ganger, kjempegammel og dødsbillig...."
Tror ikke jeg er den eneste!


Nå håper jeg ikke du leser dette Kristian! For da er jeg BUSTED!!!!

6 kommentarer:

  1. Også shopping gale kusina di26. mars 2010 kl. 08:20

    Åh så fantastisk at det er så mange andre som også gjør det samme! Nå har jeg det ikke så dårlig med å gjøre dette.... HI HI.
    Et tips, ta med en stor shopping veske når du er på byshopping og be om å få slippe de store stive posene, for så kan man snike seg hjem med det hele nede i veska:)

    SvarSlett
  2. Oooooo, utspekulert!! Det har jeg ikke tenk på gitt :)

    SvarSlett
  3. Også shopping gale kusina di sa26. mars 2010 kl. 10:07

    Ja, og husk når du klipper av lappene å gjemme de godt så ikke de ligger øverst i "skraldespandet",ho ho ho!
    Kanskje vi burde starte en forening "Hvordan snike seg utenom at man har brukt en formue på klær og sko"!

    SvarSlett
  4. MOhahahahahahahah.....
    Akkurat som om jeg skulle skrevet dt selv....
    Men det som er kjiiiipern med min sambo er at han ALLTID gjennomskuer meg:-(
    Sitat Mr. Jensen: "Hæ, Gro Anita!!!! Er det nok en NY veske????? Nå må du jammen meg gi deg, du har da nok vesker!!!!! "
    Gro Anita: "Herregud, denne gamle driten her har jeg jo hatt leeenge.... Eller: Kutt ut a, denne
    har jeg lånt av ei venninne...."
    Hahahahaha.......

    SvarSlett
  5. "They are awfully expensive. I can only afford them when I´m in debt." (Oscar Wilde)

    Fantastiske sko! Goldie says yes!

    ;)Klem fra Gro

    SvarSlett