tirsdag 30. mars 2010

Straks påske!

Sitter på jobben og kjeder meg litt, virker som om om alle andre enn meg har tatt påskeferie. Kristian, kjære husfar, har tatt med seg begge barna og reist i forveien til Norge så reiser jeg etter imorgen etter jobb. Han er så god, med litt hjelp og planlegging går det med Noah i bæresjal, Vida på skuldrene(!!?!)to bager, og to bilseter. Syns jeg ser han svette! Godt gjort!
Han var litt morsom her igår, da han fortalte meg om en test de hadde gjort med AaB. Det var en test for å finne ut av om noen av gutta kunne gjøre fler enn én ting, eller tenke på fler enn én ting av gangen. Han kom stolt hjem og fortalte at han var den ENESTE som hadde"bestått". Juksepave, tenkte jeg!
Men så går iallefall turen til Norefjell Spa og Resort, der Maria og Joachim venter på oss i boblebadet! Det blir så deilig!
Vi skal stå på ski, jeg skal sjekke ut om jeg fortsatt klarer å stå på brett, og Vida skal prøve å stå på både bortover- og slalomski! DET gleder jeg meg til. Noah(som forresten fyller 1 år idag, stoooooore gutten!!)skal få sitte i pulk og holde varmen!
Ellers skal vi få masser av tid til hygge og avslapning, litt god mat og sikkert litt champagne!
Nå skal jeg straks løpe av sted, har jo selvfølgelig glemt at Vito skal ha ormekur før reisen...

God og glad påsk!

4 kommentarer:

  1. God påske :D Og gratulerer med 1 års dagen til Noah!! :o)

    SvarSlett
  2. Høres ut som en super ferie! Fine bilder fra det nye på Norefjell også! Skal dit i Juni og gleder meg ikke noe mindre nå :)

    SvarSlett