tirsdag 25. mai 2010

Det gikk ikke som det skulle...

...i Kolding! Kristian hadde et litt"uheldig"straffekast mot Ole(men seriøst, Ole hadde ikke vært på banen hvis han ikke hadde vært friskmeldt, og hvis han selv er redd for hodet sitt, så har man ikke noe på banen å gjøre. Og det med den spyttinga- buuu!!) Nei, sånn er det jo med håndball, det koker litt over noen ganger og det er ingen vonde følelser.


Uansett, nå er det bare snakk om revansj på hjemmebane! Bring it ooooon
Det blir så spennende, og det er fett å få muligheten til å oppleve enda en gang en full Gigantium Ishall(sist var det i underkant av 5000 mennesker i hallen, spaniatendenser!). 
Jeg skal igjen være utstyrt med skjerf og pipe-accesories, jeg ser kjempeteit ut, ikke særlig"fashion", men hva gjør man ikke for sin kjære, haha!


Akkurat nå sitter jeg hjemme og har lagt min lille Pooh-bjørn som har feber og tannpine. Han smiler tappert, men skal helst sitte på fanget og få nusser og tygge på kald klut. Får så vondt av han, men det er så godt å kose! 
Husker sist jeg hadde tannpine, og jeg banna pinner og gulost og tannleger og kjærste ihjel, det var jo så vondt at jeg satt på gulvet på badet og tårene bare rant- kan bare forestille meg hvordan min lille gutt har det nå... Aua!


Ellers skinner solen, og jeg er bare en glad laks! Ha en en fortsatt fabulous dag!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar