mandag 10. mai 2010

I ♥ lookfantastic.com

Noen av mine yndlingsprodukter. Jurlique lager verdens deiligste kremer og hudprodukter, og det beste er at alt er organisk, biodynamisk og kun med naturlige og rendyrkede ingedienser.
Samme med CowShed. Og det beste er at produktene lukter så  sykt godt, så det er en fornøyelse å pleie seg selv Anbefales!
Ny Essie neglelakk også, Jam ´n Jelly. Superfresh! Jeg har bare prøvd den White Bright pennen et par ganger, og allerede ser neglene mine lysere og"hvitere"ut.

2 kommentarer:

  1. Supert at du reklamere med ting du kjøper : ) men du en ting jeg lurer på ang frakt og toll. Hva er reglene der ? siden lookfantastic.com er fra utlandet.
    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Det er jo bare hyggelig og dele gode erfraringer :)
    Jeg vet ikke helt hvordan reglene er for Norge, men jeg fikk iallefall ikke noen top hemmelig ekstra kostnader. Det er godt mulig at det er ekstra kostnader siden Norge ikke er i EU... :(

    SvarSlett