tirsdag 3. august 2010

Eat Pray Love

Iiiiihh, jeg gleder meg!

3 kommentarer:

  1. Gleder meg også! Tror filmen er helt fantastisk :-)Gratulerer med forlovelse forresten!

    SvarSlett
  2. Hei! Gratulerer med forlovelsen :-)

    Jeg må bare spørre om noe. Hvordan er det å gifte seg til Norges kjekkeste mann? Blir du sjalu hvis det går forbi en pen jente med store pupper og hele pakka og kristian smiler?

    Du er vakker!

    SvarSlett
  3. Hei og tusen takk for det!!
    Lille deg :)Nå måtte jeg le for meg selv!!
    Dette skal jeg i hvertfall si til Kristian at du skrev!! Hehe!
    Jeg er ikke så sjalu av meg jeg :) Men hvis puppene er store nok til at men legger merke til, så glor vi nok begge to!! Kristian er nok litt mer en "rumpe-gutt" han, hvis man kan kalle det det :)
    Uansett, vi ser jo alle på flotte ting og mennesker, det gjør jo jeg også-både gutter og jenter. Det skulle jo bare mangle!

    SvarSlett