mandag 20. september 2010

Idag skal jeg....

...Prøve brudekjoler(igjen!)
Var og prøvde på fredag også, og fant en fin en, men har oppheng på et par andre som jeg har sett på nettet fra Pronovias. Herregud, det finnes mye fint! Så idag skal Chalotte og jeg ut til en annen brudesalong, og se hva de har der. Har de ikke den jeg vil ha, så håper jeg den kan bestilles. Nemlig!!! 
Vida gleder seg selvsagt enormt til denne stor begivenhet, altså det at vi skal gifte oss, og har det for seg at hun skal gifte seg med Noah. Hyggelig! Vi får heller ta den samtalen når hun blir større...
Så Vida skal være min blomsterpike, og Noah skal få bære ringer og følge meg ned kirken. Så skal de gifte seg! Og så skal mamma og pappa gifte seg. Hun har alt planlagt, hun skal ha lik kjole som meg og det viktigste av alt, vi MÅ ha langt hår. Helt ned til rompa, hvis ikke går det bare ikke.
Kristian fortalte meg her om dagen, at hun hadde i en eller annen forbindelse begynt å gråte og hadde ropt:"MAMMA KAN IKKE GIFTE SEG MED KORT HÅÅÅÅÅÅÅR!!!!!". Godt jeg holder på å spare da, og takk og lov for hair-ekstentions!

5 kommentarer:

  1. så søt Vida er :) det høres ut som bryllupet deres kommer til å bli helt suupert :D <3 når skal dere gifte dere?

    SvarSlett
  2. Nå vet ikke jeg hva slags kjole du er ute etter, men jeg skal selge min Sincerity 3339 kjole. Den er en skikkelig prinsessekjole uten å være bløtekake. :D
    en av kommentarene jeg fikk når jeg giftet meg var fra ei lita jente som passerte: "Mamma, er hun en ordentlig prinsesse?" hihi

    SvarSlett
  3. Haha, unger er herlige! :D Men de har av og til en merkelig virkelighetsoppfattelse :D

    SvarSlett
  4. Hei!
    Svarer på spørsmål her :) Vi skal gifte oss i juli neste år!
    Jeg har funnet THE dress nå, fra Pronovias. Den skal jeg bare bestille.

    Kikket på kjolen din, søkte på nettet- den så utrolig fin ut :) Man skal bare føle seg som en prinsesse på bryllupsdagen...

    Unger er av og til HELT på jordet, hahaha! :D

    SvarSlett
  5. Hei! er flere som driver med bryllupsplnlegging! =) du som skal selge Sincerity 3339 kjole, hvilken str og hvor mye skal du ha?

    mvh Inger

    SvarSlett