onsdag 3. november 2010

Skal vi Danse?!

Bedre sent enn aldri, eller?! Vi var publikum på Skal Vi Danse forrige lørdag. Det var kjempemoro, vi pynta oss og heia(jeg heier på Aylar og Åsleik! Syns de er de beste!), drakk litt champis og sist på kvelden var vi på SAS hotellet og snakket med danserene. Nadya er bare verdens søteste! Tilbød seg å lære oss brudevalsen også :)
Møtte Mo og Tanita fra X-Faktor også, herregud Mo er så fin :) Håper han vinner hele dritten, HAN har X-Faktor han! Vi snakket lenge sammen, han fortalte han var stoooor fan av Kristian og han fulgte alltid med når de spilte landskamper :)


Bortsett fra fest og moro hadde vi tid til venner, spist litt god mat(vi var på Klosteret, der har vi alltid spist kanonbra, men IKKE så mye denne gangen... Begge hovedrettene jeg fikk var rå! Skuffende...De andre var glade da i det minste!), tid til familie. Vida var sammen med sin Tante Vilde fra fredag til søndag, og da koser hun seg MAKS. Det er TaNNNte Villde som hun kaller henne. De lakkerte negler, pyntet seg, danset og da er Vida i sitt ess!! Lille jålebøtta!


Vi bodde på hotell hele helgen, og fra fredag til lørdag sov vi på et barter rom på et hotell ved siden av Grand. Jeg har aldri ledd så mye når jeg har kommet inn på et hotellrom før!! Helt seriøst, vi måtte gå sidelengs inn døra, klarte så vidt å snu oss i dusjen, det var tett på at det var køyesenger og utsikten var rett i en murvegg :D Altså, jeg er ikke særlig kresen, med det var bare funny! 


Det er godt å komme hjem til Norge av og til :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar