onsdag 29. desember 2010

Bad blogging...

Men, jeg tror jeg skal prøve å bli litt flinkere fremover. Bare fordi jeg vil, og fordi jeg tenker på det og at jeg nesten får dårlig samvittighet!! :D
Nå er iallefall julen over, og jeg har så vidt begynt å pakke den ned. Idag reise svigers hjem, og så var det som om jula forsvant med henne. Men det ok, nå kommer snart det nye året. Jeg gleder meg til 2011!! Det vil bli et godt år! Så skal det også sies at det har vært et godt år, 2010 også... Jeg fikk min kjære Victor, jeg har åpnet min etterlengtede hundesalong, jeg ble fridd til i Grand Canyon, AaB ble DM mestere og min kjære scorte ca 150 mål, og ikke minst at jeg har mine to vakre barn som vokser og blir store og gode og hver dag med de en belønning...








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar