onsdag 19. januar 2011

Tiden går jo... og den forandrer seg(og meg!)







8 kommentarer:

  1. Du er vakker du Madeleine! :o)

    SvarSlett
  2. Du er utrolig pen med kort hår :D

    SvarSlett
  3. Super siehst du aus mit kurzen haaren

    SvarSlett
  4. Kan vi ikke få se et bilde med håret utslått?

    Noen andre sp.m som du kanskje vil svare på...

    1.Hva slags hårprodukter liker du best?
    2.Favoritt sminke?
    3.Favoritt parfyme?
    3.Spiser du sunt?
    4.Trener du? (føler du at du må være trent når du er sammen med en topptrent ;-) ? )
    5. Kan du vise bilder av leiligheten/huset deres?
    6.Hvor høy er du og hva veier du?

    Du er super pen!!!!

    SvarSlett
  5. På det ene bildet der røyker røyker jeg iallfall ;) Men jo, jeg røyker ved hyggelige anledninger. Ellers røyker feks aldri sammen eller rundt barna mine :)

    SvarSlett
  6. Du er virkelig vakre Madeleine!
    Du har de søteste ungene jeg har sett. Spesielt på jenta, hun er virkelig søt (-:

    SvarSlett