onsdag 9. februar 2011

Valentinesday på mandag

Hva skal jeg finne på, ikke minst- hva skal Kristian finne på? Svaret: Jeg vet ikke, og ikkeno´. Tror det blir den samme gamle biffen og litt vin, kanskje jeg kan virkelig ta meg sammen og få laget den glutenfrie posen med browniemix?!
(Får meg til å tenke på første gang vi skulle ha besøk av noen av folka fra laget her, og jeg inviterte til kake og kaffe. Jeg sa jo ikke noe om at den ikke var hjemmelavet, kunne jo hende jeg kunne sluppet unna lissom?! Men jeg ble rimelig avslørt når Lina, som er allergisk mot nøtter, så spør om innholdet i kaka, og jeg svarer-"Vent litt, jeg må ut og sjekke innholdsfortegnelsen"-eller hva det nå heter. Driti ut!!)


Kristian gjør ikke noe som helst, med mindre jeg henger en stor plakat opp på veggen"HUSK DAMA DI IDAG, DET ER VALENTINES DAY!!! DET BETYR AT DU SKAL KJØPE BLOMSTER OG SJOKO." Det er fordi han har hukommelse som en gullfisk. Han må styres inn i blomsterbutikken, og allerede der har han glemt hvorfor han er der. Ifjor fikk jeg noen dritfine roser, røde og sånn syntetisk blått. Når han så misnøyen min, så skylte han på Vida! Haha!


Idag spiller AaB mot AG København. Blir spennende. NOT! Someone´s gonna get their asses kicked!! Løkka tel!



2 kommentarer:

  1. He, he. Du er ikke den eneste har fått sånne fine røde og blå blomster. I fjor var jeg og kjøpte frokost på Bunnpris om morgenen på Valentines Day, tror det var på en søndag i fjor for ellers skjønner jeg ikke hvorfor de ikke valgte seg et bedre sted. Da var det i allefall kø langt ut døren av gutter som skulle kjøpe slitne blomsterkvaster (mange av dem hadde de fine syntetiske blå blomstene i seg). En av dem drev og mumlet at han ikke slapp inn hjemme før han greid å oppdrive noen blomster. Så du er ikke den eneste hvis det er noen trøst.

    SvarSlett
  2. Hahahahaaaaaaa!! :D Flott!! Så er det ikke bare meg som har en håpløs kjærste ;)

    SvarSlett