torsdag 14. april 2011

Dagens Shopping

Rettelse; gårsdagens. Vi har hatt Live Nelvik fra P3 her, hun holder på å lage en morsom tv serie som kommer på NRK til høsten. Er ikke sikker på hva det skal hete, men jeg vet ikke egentlig om det er lov å si heller, så best å la være. Hvis det viser seg at det faktisk er topsecret, så lat som om du aldri leste det her inne iallefall. Dette er nemlig kun syner... Øh... Blablabla.


I hvertfall! De spurte om shopping i Aalborg, og jeg var kjapp med å foreslå Filuca V i en sånn; "Hvis du liker Isabel Marant!"-stil... Jeg merket at jeg døde litt innvending bare av tanken på at noen skulle av sted å shoppe, for jeg har jo tydeligvis gått helt i shoppingdvale. Det er forsåvidt ikke helt sant. Jeg svir av pengene mine på Horze(hesteutstyrsbutikk)istedenfor. Stusselig. Jeg må ta meg sammen! SEND MER PENGER!!!


Men, anyways... Her er iallefall gårsdagens shop amok. Ridestrømper og pannebånd(dog med Svarowski!!) Eh...








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar