tirsdag 19. april 2011

Påskeferie

Våre bange anelser var riktige, det fins ikke snø på Norefjell(bortsett fra denne lille flekken på bildet)og jeg må ærlig innrømme at det gir jg blanke i! For jeg liker ikke snø jeg... Vi storkoser oss iallefall med sol og varmt vær, og jeg ønsker alle en riktig god påske. 
Håper det blir godt og varmt for alle andre også, og at ingen forspiser seg på påskemarsipan- slik som jeg har gjort. Og at ingen støter på den avskyelige påskeharen, slik jeg og har gjort. Se nederst...





























SE!!! DEN AVSKYELIGE PÅSKEHAREN!

3 kommentarer:

  1. hehe, blinkskudd på siste bilde på jeg si :P
    kos dere masse i påsken! :D

    SvarSlett
  2. Ha ha ...Hulemannen i egen person :)

    SvarSlett
  3. åhh, fine deg Madeleine!

    men noen spørsmål:

    Når, hvor og hvor lenge siden møtte du Kristian for første gang ? :)

    en fest ellernoe? :)

    SvarSlett