mandag 5. mars 2012

12 things to love right now

Til tross for at jeg er litt trist over Vitos sykdom, så er det alikevel mange ting jeg er glad for...

1. At det er vår! Man blir jo glad av sol og varme på kroppen, og ikke minst av at barna kommer med nyplukkede vårblomster fra hagen.



2. At det går så bra med hesten min, Cleo. Vi begynner virkelig å få en samling av rosetter nå!

3. Ny bil! Det er noe annet det, nå har jeg savnet vår Range Rover i over ett år- så er det godt å sette seg inn i en ORDENTLIG bil igjen.


4. Vårtøy


5. Barna som er så nydelige


6. God musikk på radioen

7. Stearinlys i hele huset på kvelden


8. iPhonen min!


9. At jeg snart skal ta ny tattoo(ja, jeg skal det Kristian!)


10. At med våren kommer snart sommeren


11. Min deilige mann



12. En kjempe business idé!! Det skal jeg nok fortelle mer som på et senere tidspunkt

1 kommentar:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett