tirsdag 10. april 2012

Påskelunch

Eller påskefrokost som det kalles på dansk! Søndag hadde jeg besøk av gode venner, og det var duket for årets påskehalløj(Først fikk jeg meg en rusletur med Cleo, så fikk vi sett på kuene-veldig skumle de dyra der...)
Vi fikk laks, reker, egg, SILD, fiskefilet, ost, hjemmelagd rugbrød og ikke minst snaps! Vi møttes klokken 15 og sa farvel klokken 02, det ble lystig utover kvelden kan man si!


Jeg har vært hjemme alene hele påskeuken fordi Kristian skulle med landslaget, og så fikk Vida og Noah hygge seg med bestemor og tante på fjellet, de har bare kosa seg max og jeg må ærlig innrømme at jeg har satt pris på en uke med RO :) 
Nå er de hjemme igjen alle sammen, tilbake til hverdagen, og det kunne bare ikke vært annerledes. 
Ha en god dag!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar